Pages

streda 21. novembra 2012

streda 21. novembra 2012
Lazy Wednesday.
Zatiaľ,čo moja trieda momentálne sedí v učebni a píšu test zo slovenčiny,ja píšem článok :D
Dnes mám fakt šťastie. Nešla som do školy,lebo som šla ortopédovi , a vyhla som sa testom z nemčiny a slovenčiny. Jupii
A do školy nejdem ani zajtra,a ani piatok. Takže sa vyhnem testu z angliny. + nejaké 'nečakané'. A ešte ani pondelok,utorok a stredu :D Je ten štrajk učitelov! Nemám sa úžasne? Školu neuvidím 9 dní aj s víkendom.

A čo dnes? Dnes sa iba napchavam,dojedám tortu z víkendu 


a našla som aj nutellu :))))) 



jo,ten úžasný pocit,keď sa z nej ešte nejedlo ♥ :D

O chvíľu sa chystám si urobiť nechty. A tie si budem robiť asi aj zajtra,pozajtra a cez víkend,pretože ideme do Prešova za krsnou, a tá vraj nemá internet. 
Ešteže mám Sims 3 (RočOb) a laky ♥ :) 

2 komentáre:

  1. a odkiaľ si? ja som pôvodne zo Sabinova takže ťa možno aj poznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nebývam v Prešove,to krsná :D takže to tam moc nepoznám :D ale v takej mestkej časti,myslím že je to sídlisko 3 ? :)

      Odstrániť

. © 2014