Pages

nedeľa 25. novembra 2012

nedeľa 25. novembra 2012
Taakže som späť z Prešova. Krstná mi dala nejaké peniaze,tak som okamžite vletela do najbližšej D&M-ky v Nitre a kúpila som si vysnívaný MINT lak. Ale to nieje všetko,moc toho neni,ale zajtra pokračujem, takže uvídite dalšie blbosti.

 najúžasnejší lak ♥ - RIMMEL LONDON - 500 peppermint

trblietkových nikdy nieje dosť! - odtien neznámy :D

laky z blízka. Ten mint je v skutočnosti taký , no viac mint.

a konečne som si kúpila ESSENCE štetček, je to blusher,ale budem ho používať aj na púder. :D 

Takže,that's all.
Zajtra alebo cez týždeň nový post,možno dva ;) Kedže máme štrajk do stredy (a možno ho aj predĺžia) 


2 komentáre:

  1. Ty laky vypadají krásně, hlavně ten třpytivý.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

. © 2014