Pages

piatok 30. novembra 2012

TAG 11

piatok 30. novembra 2012
Všimla som si,že väčšina blogeriek momentálne frčí na "TAG 11". Čo je to zač?

TAG 11 je akoby hra medzi blogerkami. Musia splniť určité "úlohy". A mne sa to dosť páči,a na blogu Dreaming sisters som našla tento TAG 11 vysvetlený,aj s otázkami.
Pravidlá sú - 
♥ napísať 11 zaujmavostí o sebe 
♥ odpovedať na 11 otázok od Simi
♥ vymyslieť dalších 11 otázok pre dalšie dievčatá
♥ "nominovať" dalších 11 blogeriek,ktoré budú TAG 11 robiť po mne (ale môže sa zúčastniť aj ktokoľvek iný)

Kedže ma nikto nenominoval :-( Tak som sa zapojila aj tak. ;)

♥ 11 zaujímavostí o mne ♥ 

- milujem hru The Sims 3 :3
-mám panický strach z pavúkov.
-som Directionerka,Selenator(ka) a Barbz (Nicki Minaj♥)
-milujem elegantný štýl.
-nerada nosím mikiny.
-túžim navštíviť LA,NY a Londýn
-som deviatačka na základnej škole :P
-nemám rada krémy na ruky:D 
-hrozne rada nosím sukne :)
-milujem seriál Pretty Little Liars a momentálne som začítaná aj do kníh PLL (Malé Klamárky)
-som hrozná citlivka :( 

♥ 11 odpovedí na otázky ( Sima )

♥ Módna ikona?
- nemám módnu ikonu, ale milujem štýl Ashley Tisdale ! ♥
♥ Najobľúbenejšia kniha
Malé klamárky :)
♥ Najradšej: (doplň)
ležím,pozerám filmy a pijem čajík :3
♥ Obľúbený Make-up
RIMMEL LONDON-Match Perfection 
♥ Mám slebosť na/pre
topánky,prstene,náramky :D
♥ Obľúbená pesnička
Rihanna - Diamonds :)
♥ Najobľúbenejší výrok/citát
Vas Happenin' 
♥ Šaty alebo sukňa?
sukňa,lepšie sa kombinuje 
♥ Z koho/čoho máš najväčší strach?
pavuuuuuky
♥ Platonická láska
Harry Styles (:D)
♥ Najobľúbenejšia výhovora
podľa situácie.

♥ otázky pre vás ♥ 

Obľúbená špirála?
V akých obchodoch nakupuješ najčastejšie?
Máš domáce zvieratko? Ak áno,aké?
Obľúbená farba? 
Najhoršia vlastnosť? /tvoja/
Dokážeš sa uraziť za maličkosti?
Nohavice,alebo sukne?
Vianoce,či Silvester?
Za koľko hod. by si vedela utratiť 100€? (:D)
Ako si sa dostala k blogovaniu? 
Obľúbený šport?

11 mnou označených blogeriek,ktoré keď si nájdu čas, dúfam,že urobia tento tag :3



Tak snáď sa vás zapojí čoo najviac,aby som nerobila to zbytočne :P 



7 komentárov:

  1. Ahoj, děkuji Ti za nominaci :) Tag už jsem dotvořila, můžeš se na něj podívat zde: http://neutralbubble.blogspot.cz/2012/11/11-tag-podruhe.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam strasne rada Tagy a tohto som sa zucastnila aj ja. Je super precitat si pokosky:)
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada, že sa ti zapáčil moj tag ;)a myslím, že sme si dosť podobné: aj ja som Directionerka, bojím sa pavúkov, milujem klamárky,a ja túžim navštíviť LA,NY a Londýn a tak isto som závislá na prstenoch! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fiha, nevšimla som si to ešte na blogoch :D asi navštevujem tie nesprávne :D ale znie to zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

. © 2014