Pages

streda 21. novembra 2012

streda 21. novembra 2012
Viem,že je už 21.novembra,a budeto už mesiac po tom..Ale
HALLOWEEN

Oslávili ste nejako Halloween? Aký je váš názor na tento sviatok? 
Ja osobne ho milujem. A práve počas Halloweenu naše kino urobilo takú úžasnu akciu - za 6,66€ máte malý popcorn a malý nápoj (fakt že malý). A lístok na horor SINISTER.
No,k filmu.. Čo som pozerala trailer,tak som si myslela,že sa vtom kine na tom doserem. Ale bolo to nič moc. Pár lakavých scén, Sinister tam bol asi 2x a koniec bol jedine brutálny. No proste,hlavná postava celý flm zisťovala o Sinisterovi,a písal knihu a nakoniec? Nakoniec jeho,a celú jeho rodinu zabila malá dcérka :) Milé,čo? 
Ale tak,atmosféra bola úžasná,niektorý ľudia (aj my) boli v maskách,a boli fakt že vymakané! :) 
My sme si na ksicht nakreslili "bár čo",ale vyzeralo to dobre :D Všetci po nás v Maxe pozerali -_- ale mne to nevadilo,skôr mi to lichotilo :D

To sme myy + Dominika a Dada , ktoré na fotke niesú :)
-> Ja,Silvika,Janka a Dominička
Ja tam vyzerám že niesom skoro vôbec namalovaná,ale to lebo som bola pri blesku a tak to cvaklo.

Kino bolo vyzdobené úžasne! 
(mobilová kvalitka,a'lá instagram)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

. © 2014