Pages

sobota 20. októbra 2012

sobota 20. októbra 2012
Ahojte,znova velmi krátky post s pár fotkami.Nejako na to všetko nemám čas.Ale blogovanie ma stále baví,takže tento víkend určite očakávajte nejaký väčší článok! Teda,kladiem si otazku,pišem tieto články pre niekoho? Číta to tu dakto? Neviem,asi nie.Tak prosíííím,dokážte svoju aktivity a niekedy mi okomentujte,fakt ma to poteší :3 

Noo,tak včera sme boli na poli,chceli sme sa fotiť.No ale pokým sme sa vyšuchtali,bola už skoro tma,zamračené a hroznáá zima.Ja som bola len vo svetríku a v sukni,tak sme sa moc nezdžali.Ale čo,to sme nafotiť stihli,tak prikladám pár podarených foto :)



moj face si nevšímajte :p

moja sexii Dominička :*


asi najkrajšia fotka zo včera :) samozrejme,nejaké úpravy,aby to vyzeralo takto "rozprávkovo".

Tak asi toľko ku včerajšku,zajtra,alebo dnes pridám nejaký zmysluplný článok.
Komentíky potešia ^^



2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neste sa ti mi poslať nejake dve fotky na ktorych som ja? :D ( viac ich asi neni :D:D)
    Tu máš odo mňa komentíQ :D :D

    Pidi.

    OdpovedaťOdstrániť

. © 2014