Pages

nedeľa 16. septembra 2012

Saturday

nedeľa 16. septembra 2012
Ahojtee,ako prežívate posledné nedeľné hodiny? Ja sa momentálne chystám von,predchvíľou som prišla z nemocnice /bola som za babkou/.Rada by som vás spamovala fotkami z môjho voľného času,ale bohužial,mi mama zobrala foťák,pretože mu prasklo sklo /stále fotí dobre,len je tam prasknuté/.A samozrejme,to zvalila namňa,aj keď to ho rozbila ona:p No,tak tu mám AŽ tri fotky zo soboty.Boli sme na autosalóne v Nitre,a tam som skoro nič nepofotila,pretože mi ho nechcela dať rúk.Ale musela som odfotiť tie krásne cappuciná.Oni ich robia také krásne,v tom McCafé.Boli sme v McDonalde využiť tie kupóniky.

Úžasne som sa najedla (veď McDonald) a potom som celý deň strávila doma,závislačením Simsky.A večer,som si čítala člány a pozerala videá o Slendermanovi.Samozrejme,som bola celú noc vysratá (prepáčte za vyraz:D) a zaspala som pod paplónom ako 5ročná.V blízkej dobe si plánujem stiahnuť tú hru,môže to byť zaujmavé.Skúste si o ňom niečo vyhľadať,ja vám o ňom poviem základné veci. 

  • má 2 metre
  • nemá tvár
  • má 6 a viac rúk
  • kradne deti a potom sa nimi živí
  • a v noci sa POZERÁ deťom do okien!Fujky
Tak tú máte tie tri sľúbené fotky 



A tu je desivý Slenderman...
Na obrázku nieje taký strašidelný ako vo videu!A hlavne,keď to pozeráte o jednej v noci :X


Tak asi toľko k víkendu.Cez týžden plánujem urobiť zhrnutie vecí,čo mám nové a nejakú tu recenziu.Keď bude mutti v práci,tak si potajme zoberiem 3:) 



2 komentáre:

. © 2014