Pages

pondelok 2. júla 2012

What´s new

pondelok 2. júla 2012
Krátky článok toho,čo mám nové od približne polovičky mája.Tento článok som chcela napísať úž dlho,ale hovorila som si ´zajtra budem mať nové to a to.napíšem to potom´ a podobné.No a konečne som sa k tomu dokopala.Ventilátor,studený,priam ladový napoj v pohári,chrumkyy (yummi) - ideálne podmienky na písanie článku aj ked to teplo ma zabíja aj pri ventilátori.

Wayfarers.Konečne som si našetrila tých 5€ a kúpila si ich.Mali ste možnosť ich vidieť už na fotkách.


Topánky na platforme.Zháňala som ich dlho,za dobrú cenu a vysoké.A raz som na tieto narazila v H&M-ku.Vysoké,15€.No nekúp to?

Kvetinové polotopánky.Wuuej,konečne dalšia vec do mojej kvetinovej zbierky:D Tesco,okolo 10€.Tiež som ich už mala na sebe,a ešte sa odvetdy neoprali.Nevadí,mne sa páčia aj špinavé:D

Posledný prírastok v mojom šatníku-krátky overal.Tiež kvetinkovaný,soo happy:3 H&M,cenu si nepamätám,pretože som ho kupovala v strede mája.Ale jedno vám poviem,bol kupovaný v detskom oddelení:D Čo už,som drobnaa.

Asi toľko.Potom ešte také prkotinky,náušnice a tak.Ale to je také vedlajšie.Dnes si idem asi čipkované tielko,dalšia vec z WISHLISTU.A dalšie "WHAT´S NEW" bude asi až v auguste,pretože vtedy prídem z Talianska a tam si plánujem niečo kúpiť.

Pekné prázdniny :)








1 komentár:

  1. tie topanky mam aj ja ..

    inák super blog:) a aj ten overal mam,ale iny..tiez z deckeho "haemka" .. hah

    OdpovedaťOdstrániť

. © 2014