Pages

streda 9. mája 2012

Príbeh

streda 9. mája 2012
Ahoojte.Mám pre vás jednu novinku.Na blogu sa bude písať prííbeh :33 Teda,dám úvodnú časť najskôr a ked sa vám to bude páčiť,budem pokračovať.Písanie príbehov milujem,preto som sa rozhodla,že aj sem na blog niečo napíšem :) Zatial vám len pridám fotku hlavnej postavy.Chcete,aby sa tu písal príbeh? Tak koment + napíšte návrh,ako by sa mohla volať hlavná postava.


Btw v príbehu budú zahrnutý aj chalani z 1D ♥

4 komentáre:

  1. Písaj určitě! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. píš píš)) inak, mne sa páči meno Emily :D ja viem, je také zvláštne, ale je to len môj návrh :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. piš! :) rychlooo...:D prvu cast cakam ;) ako sa ma volat? mne ku nej pasuje ...asi Bella...alebo katherina, aj caroline( som zavisla na TVD) :Dtešim sa na poviedku :)

    OdpovedaťOdstrániť

. © 2014