Pages

piatok 13. apríla 2012

Shopping

piatok 13. apríla 2012
Tak,dnes som bola po dlhej dobe nakupovať.Keďže som ešte nedostala výplatu z Avon-u,tak som si kúpila len pár drobností.

Kúpila som si lak na nechty,značky Catrice,taký modrý,odtieň 410.Potrebovala som ho na môj nový výtvor na nechtoch,anglickú vlajku.Vyšiel ma 2,70€.


Na tie nechty som taktiež potrebovala biely lak,tak som si kúpila značku Maybelline,odtieň 51.Ten stál 1,99€ .


Tie "kocky" si nevšímajte,bol špinavý od čiernej,tak som to zakryla:D

No,a takto dopadol môj dnešný výtvor :) Na troch nechtoch britská vlajka a na dvoch leopardí vzor podla farieb britskej vlajky.Ak by ste tiež chceli takéto nechty,britskú vlajku nájdete na internete,alebo v blízkej dobe na nu urobím tutorial.Na leopardie nechty som tutorial už urobila,SLOVENSKÝ. Nájdete ho tu: http://youtu.be/a5qSrvJDQJQ .. 


Dúfam,že sa vám moje nechty a tutorial páčia:D Ak chcete,môžem na laky urobiť aj recenziu.
A slubujem,že ak budete viac aktívni,urobím GIVEAWAY ;)



1 komentár:

. © 2014