Pages

sobota 18. februára 2012

Bandana

sobota 18. februára 2012
Určite ste už na pár ľudoch spozorovali,že majú šaty rôznych farieb "cez hlavu".Tieto šatky sa nazývajú bandana.

Viac sa dozviete po rozkliknutí článku (: 
Šatky Bandana nosia chalani aj baby.Momentálne sú celkom v kurze,no niektorým dievčatám (ako aj mne:D) hovoria ľudia,že vyzerajú s nimi ako upratovačky.Ale aj tak ich stále nosíme.Prečo?Hodia sa ku všetkému,dobre vyzerajú aj s rozpustenými vlasmi a aj s copom.Môžete si bandanu dať na akúkoľvek hrúbku,zaviazať si ju tak,že uzol bude buď dole alebo hore.Aj keď lepšie to vyzerá s uzlom hore.Tu máte aj pár obrázkov,ako bandanu nosiť (:










Tieto baby majú štýl!A môžete ho mať aj vy.Túto šatku u nás moc nepredávajú,ja som ju,ešte v lete kúpila v New Yourkeri za 2€ v chlapčenskom oddelení :) Inak ich môžete zohnať hlavne na dovolenkách,napríklad v Taliansku či Bulharsku.Tie vás ale výjdu viac,okolo 5€.Bandanu môžete skombinovať s hocičím,napríklad s džínsami,košelou,šatami alebo aj so sukňou!A môžete ju aj využiť ako štýlovú čelenku,keď vám zavadzia ofina (: Mimochodom,máte aj vy bandanu?Akej farby? (:

3 komentáre:

  1. Ja mám také dve doma a zohnala som ich na nete :D Milujem ich...môžem ich nosiť stále a nikdy ma neomrzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviete kde sa ešte dajú kupit ? :) :) pls

    OdpovedaťOdstrániť

. © 2014